Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat is de opzegtermijn van mijn contract?

Na afloop van uw overeenkomst is uw contract per kalendermaand opzegbaar. De opzegtermijn is na afloop dus één kalendermaand. U heeft bijvoorbeeld een opzegging op datum van 15 juli dan zal uw contract beëindigen op 31 augustus (Let hierbij goed op uw contract! Stel u heeft uw contract op 19-08-2015 getekend voor 5 jaar zal hij pas per kalendermaand opzegbaar zijn per 19-08-2020) Kunt u nu niet zo snel bij u contract komen neem dan contact met ons op!

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

U kunt bij ons enkel per post of per mail uw contract opzeggen!
U kunt uw opzegging sturen naar:

Onsse Beveiliging B.V.

Afdeling abonnementen

Hessenweg 16
3881 NM Putten

Of naar:

Info@onsse.nl

Ik heb een meldkamer contract en ik wil deze graag opzeggen, wat moet ik doen?

Bekijk eerst of uw contract al per kalendermaand opgezegd kan worden. Vervolgens stuurt u uw opzegging op per post of per mail. Wij maken vervolgens na ontvangst van uw opzegging en controle van uw contract een afspraak om de doormelding van uw systeem stop te zetten bij de meldkamer. (Hiervoor moeten wij bij u op locatie aanwezig zijn!)

Ik wil graag het contract overnemen van de overleden contracthouder hoe gaat dit in zijn werk?

Wij hebben dan een overlijdensakte nodig, daarna maken wij een afspraak met u om eventueel het systeem bij uw thuis over te plaatsen en het contract i.o. te maken.

Ik wil graag door overlijden van de contracthouder het contract opzeggen wat moeten wij als familie doen?

Zo spoedig mogelijk na het overlijden van uw gezinslid contact opnemen met Onsse Beveiliging, wij sluiten dan per direct het contract af, er zal dan waarschijnlijk nog één incasso plaatsvinden. Wij vragen enkel van u een overlijdensakte. Mits u aangesloten bent bij de meldkamer moeten wij wel een afspraak met u maken om het systeem uit te programmeren.

Wat zijn de openingstijden van Onsse Beveiliging?

Voor kantoorhoudende zaken zijn wij geopend van 09:00 – 17:00 van maandag t/m vrijdag (feestdagen uitgesloten)

Voor storingen zijn wij 24 uur bereikbaar op het volgende nummer: 0577-459948

Ik wil een storing melden, hoe moet ik dit doen?

U kunt uw storing melden op werkdagen van 09:00 – 17:00 via telefoonnummer: 0577-459948

Constateert u s ’avonds of in het weekend een storing wat niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag, dan kunt u tevens het telefoonnummer: 0577-459948 bellen.

Hoe zijn jullie bereikbaar?

Wij willen zo goed mogelijk bereikbaar voor u zijn. Daarom heeft onsse beveiliging er voor gekozen om bereikbaar te zijn via ons vaste nummer: 0577-459948, ons mobiele nummer 06-45067818, via onze email info@onsse.nl en via onze website www.onsse.nl of per post: Hessenweg 16 3881 NM te Putten.Op andere contactbronnen zoals Whatsapp en Facebook etc. kunnen we helaas niet reageren op storingen of andere kantoorhoudende zaken.

Maken jullie ook gebruik van Whatsapp?

Nee wij maken geen gebruik van Whatsapp, u kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Vaste nummer: 0577-459948
Email: info@onsse.nl
Website: www.onsse.nl
Adres: Hessenweg 16 3881 NM Putten

Kan ik Onsse Beveiliging bezoeken voor vragen?

U kunt ons enkel bezoeken op afspraak.

Ik heb een contract lopen bij Onsse voor mijn huidige beveiligingssysteem en ik wil graag een nieuw systeem via Onsse aanschaffen kan dat?

Dat kan wij verkopen naast het onderhouden van de huidige systemen ook nieuwe systemen. Deze zal dan tegen een aantrekkelijke prijs worden ingeruild. Wilt u graag weten wat voor u de prijs zal zijn? Neemt u dan contact met ons op wij maken aan de hand van uw huidige systeem een offerte op.

Ik wil graag mijn huis of pand extra beveiligen met camera's, installeren jullie die ook?

Ja wij installeren ook camera’s, wilt u graag meer informatie ? Maakt u dan een afspraak met ons, dan kan één van onze adviseurs of installateurs bij u op bezoek komen voor een vrijblijvend advies.

Ik heb geen contract bij Onsse beveiliging, maar ik wil wel graag geholpen worden kan dit?

Tuurlijk willen wij u helpen! Mits u geen contract met ons wilt aangaan bieden wij ook de mogelijkheid voor elke afspraak een rekening op te maken.

Ik wil graag een abonnement bij Onsse Beveiliging, en ik heb hulp nodig bij het opzeggen van mijn huidige installateur kan Onsse Beveiliging mij hierbij helpen?

Wij kunnen u zeker helpen met het opzeggen! Wij hebben voorbeeld opzeggingen die u kunt gebruiken! Wij adviseren altijd een kopie te maken van uw opzegging!

Ik wil graag een abonnement bij Onsse Beveiliging, maar ik wil graag bij mijn huidige meldkamer aangesloten blijven is dit ook mogelijk?

Ja, in de meeste gevallen is dit mogelijk! Wij proberen altijd om de klant bij hun huidige meldkamer te laten.

Ik heb een herinnering gekregen van Onsse Beveiliging B.V., wat moet ik doen?

Probeer zo spoedig mogelijk deze herinnering te betalen. Mocht het zijn dat u het niet binnen de gestelde tijd kunt betalen die Onsse Beveiliging B.V. heeft aangegeven neem dan zo spoedig mogelijk contact met Onsse Beveiliging B.V. op. Zo kunt u op tijd nog een betalingsregeling treffen.

Telefoonnummer: 0577-459948

Onsse Beveiliging B.V. geeft na de éérste herinnering uw vordering uit handen aan ons incasso bureau van Straetus Rivierenland. Zij zullen dan de tweede herinnering naar u verzenden zonder incasso kosten.

Ik heb een tweede herinnering gekregen vanuit Straetus Rivierenland, wat moet ik doen?

Mocht u één tweede herinnering krijgen vanuit Straetus Rivierenland en u kunt de openstaande rekening niet in één keer voldoen en u wilt daar afspraken over maken is dit natuurlijk mogelijk. U zult dan contact op moeten nemen met Straetus Rivierenland op het volgende nummer: 088-044 00 32

Bij de tweede herinnering vanuit Straetus Rivierenland zijn er nog geen incassokosten verschuldigd. Mocht het nodig zijn dat Straetus Rieverenland u nogmaals daarna moet aanmanen worden er incassokosten berekend houd u hiermee alstublieft rekening, en betaal optijd! Indien betaling niet lukt neem dan zo spoedig mogelijk contact met Onsse op. Zodra de vordering uit handen is gegeven aan Streatus incasso dient u contact met hen op te nemen.

Ik heb een aanmaning gekregen vanuit Straetus Rivierenland, wat moet ik doen?

Mocht u een aanmaning hebben gekregen vanuit Streatus Rivierenland betaal dan zo spoedig mogelijk uw openstaande vordering. Dit i.v.m. oplopende incasso kosten die aan u zullen worden doorberekend. Het is nu nog steeds mogelijk om een betalingsafspraak te maken met Straetus Rivierenland. Maak dan ook zo snel mogelijk een betalingsafspraak die u ook kunt nakomen, Streatus Rivierenland is niet de moeilijkste. Leg uw situatie uit en er zal naar een gerichte oplossing worden gezocht.

Wat zijn de gegevens van Streatus Riverenland incasso bureau?

De volledige gegevens van ons incasso Bureau zijn:

Streatus Incasso Rivierenland
Postbus 247
4190 CE Geldermalsen
088-044 00 32
rivierenland@straetus.nl

Houd uw gegevens als u naar Streatus Rivierenland incasso belt bij de hand! Zo kunnen ze u sneller helpen. Heeft u verdere vragen hierover ? Neem dan gerust contact met ons op!