Onderhoud

Onderhoud

Onderhoud

Wij adviseren onze klanten altijd om een onderhoudscontract met Onsse aan te gaan.

Uw beveiligingssysteem staat vierentwintig uur per dag aan, ook als u geen gebruik van het systeem maakt. Uit bestaat bij een alarmsysteem niet, of hij nu in of uitgeschakeld staat op de achtergrond draait het systeem gewoon. Dit kan op den duur net als uw computer fouten op leveren, en dat creëert problemen. Het systeem zal dan niet naar behoren werken, en valse meldingen kunnen geven of in het ergste geval niet meer reageren.

Dat is niet wat wij van een alarmsysteem willen, het systeem moet ten alle tijden goed kunnen functioneren, en dat kan alleen als het systeem ook onderhouden word.

OnsSe Onderhoud

Wij van Onsse Beveiliging vinden het dan ook erg belangrijk dat er één keer in het jaar preventief onderhoud wordt uitgevoerd.

Wat houd een onderhoudscontract in?

Wij maken een afspraak met u en komen één keer in het jaar bij u langs, wij kijken dan het systeem voor u na en verhelpen eventuele storingen, het systeem wordt schoon gemaakt en voorzien het systeem van nieuwe baterijen en het systeem wordt uitgebreid getest.

Mocht het wezen dat u voor het jaarlijkse onderhoud storing heeft komen wij gratis voor en verhelpen uw storing. 

Wij vervangen componenten indien een component defect betreft  (levenslange garantie op uw systeem *1, ook als u het system niet bij Onsse heeft aangeschaft, zolang het abonnement bij Onsse Beveiliging loopt).

U betaald geen voorrijkosten of arbeidsloon, ook niet bij storingen t.g.v. productdefecten.

U kunt ons vierentwintig uur per dag benaderen voor storingen,  en u heeft onbeperkte dienstverlening door onze technische dienst.

Onbeperkte vervanging van accu en batterijen van bijna alle componenten behorende bij uw alarminstallatie. 

*1 Mits componenten leverbaar en nog bij de leverancier in productie zijn. Defecten en/of storingen die zijn veroorzaakt door externe factoren zijn niet inbegrepen.